E-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

Wystarczy wykonać tylko pięć kroków, aby cieszyć się swoim nowopowstałym sklepem internetowym na platformie RedCart. Szybki sposób na stworzenie własnego biznesu w Internecie.

STEP 1. Testuj!

Na RedCart nie bierzesz kota w worku, masz 14 dni, aby przetestować możliwości platformy. Korzystasz ze wszystkich dostępnych narzędzi, a w dodatku możesz liczyć na pomoc konsultantów, pomagających skonfigurować stronę.

STEP 2. Aktywuj!

Gdy skończy się darmowy okres korzystania z platformy otworzą się przed tobą dwie furtki: aktywacja sklepu lub zakończenie testu. Gdy aktywujesz sklep, trzeba będzie wybrać odpowiedni abonament za roczne dzierżawienie oprogramowania. Przy doborze abonamentu zastanów się, jaką ilość produktów będziesz umieszczać na e-sklepie – być może przyda ci się Asystent Sprzedaży lub wyszukiwarka RASE. Abonament to stała kwota, bez kruczków i ukrytych opłat.

STEP 3. Wyglądaj!

Do dyspozycji są trzy szablony, do których możesz wstawić swoje logo lub w razie potrzeby nieco odmienić charakter skórki, dopasowując ją do swojej branży. RedCart jest również otwarty na indywidualne pomysły! Pamiętaj o zaprojektowaniu responsywnej wersji szablonu, obsługiwanej przez smartfony i tablety – znacząco wpłynie to na ruch w twoim e-sklepie.

STEP 4. Zintegruj!

Najpopularniejsze hurtownie z różnych dziedzin rynku chętnie pomogą ci skompletować asortyment sklepu. Zintegruj kilka z nich, proponując różnorodny towar klientom. Na integrację z tobą czekają jeszcze popularne metody płatności, kurierzy, porównywarki cen oraz serwisy aukcyjne. Wszystko znajdziesz w swoim panelu administracyjnym!

STEP 5. Wypromuj!

Platforma RedCart sprzyja pozycjonowaniu twojego sklepu. Aby prowadzić sukcesywną sprzedaż i zwiększać bazę klientów, uzupełnij keywordami odpowiednie zakładki SEO, które widnieją w każdym elemencie sklepu. Cała ta operacja pomoże odnaleźć twój sklep w wyszukiwarce Google. Od platformy RedCart otrzymasz nawet 250 zł na pierwszą kampanię Adwords! Dodatkowo zachęcamy do prowadzenia bloga, który zaciekawi czytelnika i pozwoli mu z łatwością trafić do twojego sklepu internetowego.

Zobacz